Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (6)Реферативна база даних (3)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Проців Л$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6
1.

Проців Л. Й. 
Історія музичної педагогіки в Україні: нові виміри пізнання [Електронний ресурс] / Л. Й. Проців // Наукові записки [Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка]. Серія : Педагогіка. - 2013. - № 4. - С. 81-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2013_4_18
Попередній перегляд:   Завантажити - 271.853 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Проців Л. Й. 
Музична педагогіка в Україні: Зустрічі в історії [Електронний ресурс] / Л. Й. Проців // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі. - 2017. - № 2. - С. 73-77. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/maed_2017_2_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 183.194 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Проців Л. 
Соломія Крушельницька і жіночий мистецький рух у Галичині наприкінці ХІХ – на початку ХХ століття [Електронний ресурс] / Л. Проців // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Мистецтвознавство. - 2017. - № 2. - С. 65-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPUm_2017_2_11
Висвітлено жіночий мистецький рух у Галичині наприкінці ХIХ - на початку ХХ ст., проаналізовано роль жінки в громадському та культурно-мистецькому житті краю. З'ясовано, що учасником процесу емансипації українського жіноцтва в Галичині була Соломія Крушельницька, яка всупереч суспільній думці однією з перших стала на шлях професійної артистичної діяльності. Вона проявляла активну громадянську позицію, пропагувала українську музику, утверджувала власну національну та гендерну ідентичність, рівноправність української нації, українського мистецтва в світі.
Попередній перегляд:   Завантажити - 368.559 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Проців Л. Й. 
Історія української музичної педагогіки: віденські зустрічі [Електронний ресурс] / Л. Й. Проців // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі. - 2019. - № 4. - С. 59-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/maed_2019_4_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 164.265 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Проців Л. Й. 
Історія музичної педагогіки в Україні: феномен мистецьких династій [Електронний ресурс] / Л. Й. Проців // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі. - 2020. - № 5. - С. 16-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/maed_2020_5_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 201.671 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Смоляк О. 
Музичне формотворення щедрівок Західного Поділля [Електронний ресурс] / О. Смоляк, Л. Проців // Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку. Мистецтвознавство. - 2022. - Вип. 42. - С. 48-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ukrkm_2022_42_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 3.31 Mb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського